Re: OT: Subwoofer vs vibrace nábytku

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 25 20:30:17 CEST 2018

Verim tomu, ze se najdou manzelky, kterym by to nevadilo. Hlavne ze to
hezky hraje.

Jinak tu yamahu  NS-SW300  jsem opravoval. Zavada se projevovala tak, ze
kdyz se tomu vic nalozilo, zacalo to v rytmu taktu jakoby stekat..
Bylo vadne rele co pripina reproduktor. To rele melo uplne vyhrate kontakty
a jak se do nej kleplo, tak se to prenaselo do zvuku. To rele ovlada nejaky
specialni obvod UPC1237, kterej asi odesel prvni, nelezlo z nej spravne
napeti pro rele,
to bylo malo pritazene a kontakty se vyhraly velkym proudem do repraku.
Ten obvod i hlida ss napeti na vytupu - proste ochrana repraku.
Slo to ven a dal jsem tam RP200 se zpozdenym pritahem. Kdyz jsem to
propojil zkusmo natvrdo, ten reprak pri zapnuti malem zboril barak.
Jinak tam enorme hreje transformator, neda se na nem udrzet ruka.
Hralo to slusne ale vykon nic moc.

čt 25. 10. 2018 v 19:41 odesílatel Jaroslav Buchta <