Tester 74xx

Středa Říjen 24 20:33:05 CEST 2018

Aneb zpet k logicke sonde, s kterou jsem kdysi nemaje osciloskop
rozchodil 8080, Z80 s DRAM i 8086. Stacilo sledovani, ktere signaly se
meni, ktere ne a s jakou zhruba stridou. Taky bylo dobre uzemnit ~WAIT a
promerit nacitani prvni instrukce.
Pokud jsou nejake nejasnosti je IMHO osciloskop stejne nenahraditelny,
logicke analyzatory jsou dobre jen tam, kde jsou nezpochybnitelne urovne
logickych signalu.