Tester 74xx

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Říjen 24 13:04:05 CEST 2018

Zvladne ten analyzator vobec logicke urovne TTL?
Moze byt, ze mu chyba par stoviek mv.
Staci zmerat voltmetrom alebo lepsie osciloskopom

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Wednesday, October 24, 2018 12:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: Tester 74xx

Zapojení analyzátoru by mělo být v pořádku. Kontroloval jsem to několikrát a zkoušel jsem i jiné kanály, ale s tím samý výsledkem.
Vytáhl jsem si patici 7400 pomocí drátků na kontaktní pole a zkusil prohodit hradla, ale výsledek měření toho jednoho hradla v zapojení je pořád ten samý (měřím hradlo které má vývody 11,12,13 takže jsem ho prohodil a hradlem vedle 8,9,10 a i tak na 8,9,10 naměřím to samé). IO samotný jsem testoval na kontaktním poli (LED na výstup hradla a drátky propojovat různě vstupy) a to se zdá v pořádku. Asi nějak blbne při vyšších frekvencích. Zkusím ho o víkend nahradit 74HC00 (nic jiného po ruce nemám) případně 4011 (přes kontaktní pole - jiné
zapojení) pokud ho najdu.