STM32 CM4 HAL - Casovac pro HAL

Úterý Říjen 23 18:10:48 CEST 2018

Tak trosku upresnim, je to jak jsem psal, staci po inicializaci hodin
znovu nastavit casovac a je to OK

     MySystemClock_Config();

     HAL_SuspendTick();
     HAL_InitTick(TICK_INT_PRIORITY);

   /* USER CODE END SysInit */

(fce MySystemClock_Config je zkopirovana SystemClock_Config s vynechanim
resetu RTC, soudruhum asi nejak nedoslo, ze by clovek mohl chtit platne
RTC kdyz uz k tomu pripoji baterku...)

Vlastni preddelic APB je ve fci HAL_InitTick zohlednen podle cilove
konfigurace jak jsem zkousel, takzekoeficient 2 pokud je delici pomer !=
1 jinak 1

  /* Compute TIM6 clock */
   uwTimclock = 2*HAL_RCC_GetPCLK1Freq();

Takze je to taky spatne behem startu MCU a konfiguruje to na 32MHz misto 16

No dal budu predpokladat, ze pouziti HAL knihoven pro nejakou profi
aplikaci je dost na hrane a minimalne je potreba vsechno zkontrolovat.
   Za chvili budu rozchazet SD kartu tak jsem zvedavy, jestli to uz
nejak polepsili nebo stale cele prenosy dat bezi v ISR a celkove to pak
rychlejsi prenosy nestiha a rozbijou se i ostatni moduly...