Re: Jaký subwoofer na náves?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 23 17:20:12 CEST 2018

Koukám, že ta muzika už ve své původní nahrávce  nebude nikde. Tohle zničí
úplně ten nejzajímavější zážitek z hudby  - dynamiku.
Pokud si nepustím něco doma , tak už to vážně není slyšet nikde. A doma
nemám čas sedět  a poslouchat muziku.

Zrovna u kina bych nebyl za to takhle zprasit. Jediná a správná cesta je
pořádné repráky ( citlivé ) a pořádné PA ( Dudek? )
Mám doma jedno PA v D-éčku - je to modul z Číny, dle měření to má cca 140W.
Hraje to hezky, cena je pěkná. Maj tam toho hafo.

út 23. 10. 2018 v 16:22 odesílatel Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>