MECH: ako prilepit ozub.koliesko k motorceku

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 23 10:40:10 CEST 2018

existuje přímo "lepidlo na pastorek"
https://www.model-fun.cz/lepidlo+pro+pastorek+xceed+lepidlapojistovaci-534705/

Je dobré na hřídelku před lepením narazit těsně  nejaký kousek papíru, aby
lepidlo nesteklo do ložiska.
Já jsem na brusce ještě nepatrně "líznul" konec hřídelky ze strany.

Koukněte do modelářských prodejen, zda se nedá koupit pastorek kovový, ten
pak zkusit opatrně nalisovat, nebo přiletovat.
https://www.topmodelcz.cz/index.php?&desktop=eshop&set_menu_eshop_id=938