Re: Programování PIC16F505 - PICkit3

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 22 18:23:36 CEST 2018

Jasně, děkuji , nastaveno 4,75V a uz to maká. Ale kdybych věděl, co to je k
tomu za odporný system, nikdy bych to nepořídil a šel bych do něčeho jako
Genius G540 .Naštěstí s tím naprogramuju několik obvodů a půjde to do
šuplíku. Jsem zvyklý používaj JDM programátor s jednoduchým SW ( několik
dostupných )  všechny jsou jednoduché , přehledné.

Na tom MPLABu se opravdu Amíci podepsali.  Když jsem potřeboval v IPE do
Advanced mode, tak to chtělo heslo.  Orientovat se v tom je vážně zoufalý.
Minimálně pro někoho, kdo potřebuje vypálit pár obvodů a nechce se tím
haraburdím prohrabovat.

JaKub