Re: Programování PIC16F505 - PICkit3

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 22 17:00:22 CEST 2018

Tak PICKIT 3 dorazil, nainstaloval jsem k tomu "MOLOCH"  MPLAB X IDE ...
nainstaloval se  zároveň MPLAB X IPE v.5.0

Při testovacím programování  PIC16F628A v MPLAB X IPE  ale obdržím hlášku:

Connecting to MPLAB PICkit 3...

Currently loaded firmware on PICkit 3
Firmware Suite Version.....01.52.02
Firmware type..............Midrange
Target device was not found (could not detect target voltage VDD). You must
connect to a target device to use PICkit 3.

Vypadá do dle webu, že chybí napájení z programátoru...? Jenomže v  MPLAB X
IPE v.5.0  mám jen položku Wiev/power setting, kde je nastavení  napájení
ale nejde nic měnit/zapnout. ( obr v příloze )
Už tu nad tím sedím  asi 2 hodiny  a potřebuju nakopnout.  PIC je k PICKITu
připojen správně.

Celé mi to připadá silně komplikovaný SW, ale možná proto, že s tím dělám
poprvé.   Neexistuje k tomu jen samotný prog. SW něco na způsobu ICprog?