OT: OT: Povzdech nad obchodem

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Říjen 22 16:23:49 CEST 2018

Tak stříkačka (Rosenbauer Fox IV) byla klasicky na fakturu, stála 400k,
byla na ní dotace, takže výběrové řízení, smlouva a tak.

Původně jsme pro ni měli jet do Jihlavy, ale nakonec nám ji sami
přivezli, předvedli, byla ještě od výrobce zabalená na paletě. Tak
prodává se u nás první rok a do konce září zatím vyřídili 16 ks
(výhradní distributor).

Ale hezký kousek techniky to je. Sice USB zásuvku na dobíjení mobilu za
2500 Kč jsme nechtěli, v Rakousku to prý maj všechny, ale podložka pro
mobil a QR kód na kapotě, který vede na web s instruktážním videem je
taková docela slušná machrovinka.

https://www.rosenbauer.com/de/int/world/produkte/loeschsysteme/tragkraftspritzen/fox-und-fox-s

Takže budu shánět do dodávky udržovací nabíječku 12V IN 12V OUT s
magnetickým konektorem. :-)

Standa