Re: Jaký subwoofer na náves?

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Říjen 22 16:06:59 CEST 2018

Já mám pocit, že toto ta Yamaha má už v sobě.
https://usa.yamaha.com/files/download/other_assets/2/328662/stagepas600i_en_om_c0.pdf
- blokový diagram je na straně 2

Osobně mám pocit, že problém je v tom, že ty relativně malé repráky mají
problém s basy. Proto jsem vymyslel koupit SW.

Standa