RE: [OT:] Problémy s LAN - zaskodnik v siti?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Říjen 22 14:15:16 CEST 2018

Já bych skoro řekl, že to bylo nadsazené tvrzení nebo docházel toner. Nevím, co to bylo za tiskárnu, ale toner pár tisíc stránek vydrží. Při celočerni to je samozřejmě o hodně méně. Ale tiskárny kategorie SOHO obvykle mají zásobník kolem 100-250 listů, který obvykle ještě nebývá plný. Takže útočník si samozřejmě mohl zjistit stav toneru a v lepším případě i stav papíru (to ale většina SOHO tiskáren neumí), ale nejspíš opravdu nejdříve vytiskl hlášku a pak tam poslal tisk a tiskárna vesele tiskla, dokud nedošel papír. Při celočerným tisku to samozřejmě dost pohnulo i se stavem toneru a klidně při tom mohl dojít.