Doporucte domovni zvonek - dratovy AC

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Říjen 22 09:50:51 CEST 2018

<Vtip>
Používáš nevhodné tlačítko. Odborně se to jmenuje "affordance". Tvoje tlačítko vyvolává dojem, že stačí krátké zmáčknutí. Použij něco takovéhoto:
https://sophosnews.files.wordpress.com/2013/12/launch-button-250.jpg?w=250&h=250&crop=1
</Vtip>

Jinak já jsem ty elektronické moderní potvory vyházel a vrátil se k mechanickému. Moderní potvora byla málo odolná na rušení, takže to občas dělalo ding dong jen tak z legrace.

---------- Původní e-mail ----------

Od: Petr Simek <psimek na jcu.cz>

Komu: hw-list na list.hw.cz

Datum: 22. 10. 2018 9:20:05

Předmět: Doporucte domovni zvonek - dratovy AC

Dobry den

byl jsem postaven pred ukol vymenit domovni zvonek. Stavajici stav je :
trafo (tusim 8V AC) , draty , tlacitko , zvonek . Problem je v tom ze
lidi si postupne zvykaji ze staci na zvonkove tlacitko je jednou kratce
macknout a to u tohoto systemu nestaci, takze casto se stane ze zvonek
kratce cvrkne a nikdo si jej nevsimne.

Takze by to chtelo neco moderniho co zvoni v nejakem intervalu bez ohledu
na drzeni tlacitka. Idealne neco cemu se da nastavit hlasitost a aby to
nebylo jen neco "piskaciho", jelikoz piskani nekteri starsi uzivatele
uz moc neslysi. A taky aby to pracovalo na 8V~ , tedy bez baterii.

Nemate tip na nejaky takovy zvonek ?