OT: Subwoofer vs vibrace nábytku

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Říjen 22 09:32:19 CEST 2018

Dobrej,

u TV na zemi leží subwoofer a vše funguje dobře, dokud nezačnou velmi
táhlé a nízké zvuky, např. hřmění.

V tom okamžiku se rozvibruje "skleník". Tj. skříň dřevěné konstrukce,
prosklené boky, dřevěné police a samé sklo.
Napadá někoho nějaká metoda, jak přijít na to, která část drnčí? Stát u
toho s uchem rozhodně nestačí, zkoušel jsem ;)
Až zjistím, co drnčí, můžu začít přemýšlet, jak tomu zabránit...

Googlit jsem zkoušel, nepodařilo se mi dát dohromady vyhledávací výraz,
všechno se týkalo přenosu vibrací do podlahy a řešení problému se
sousedy, nebo umístění SW do skříně.

Zdravím,

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>