Re: [OT:] Problémy s LAN - zaskodnik v siti?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Říjen 20 22:40:42 CEST 2018

Tak stále kvoká, stále kvoká... Situace zatím beze změn (tedy i v HW), jen
se mi podařilo modem/router nastavit tak, že už omezuje i užitečné služby :)

Každopádně jsem ho dostal do stavu, kdy asi tak čtvrt hodiny předtím, než
lehne, zahlásí mailem "Your device is under attack.', bohužel ale nepřipojí
log, takže tam prd vidím a po tvrdém restartu je log prázdný. Tu a tam se
podaří něco zachytit, když zareaguju včas, pak ten záznam vypadá takhle:

[attack] Oct 20 07:49:08 kern.alert kernel: IN=ppp2.3 OUT= MAC=
SRC=212.118.253.117 DST=89.24.134.67 LEN=44 TOS=0x00 PREC=0x00 TTL=4 ID=0 DF
PROTO=ICMP TYPE=8 CODE=0 ID=34199 SEQ=11 MARK=0x10000000

Adresy SRC se samozřejmě liší, DST je moje veřejná. Netušíte někdo, co se s
tím dá dělat?

Pavel Kutina