Prevodnik digitalni vstupy RS485

Martin Locker locker na vosrk.cz
Sobota Říjen 20 17:51:24 CEST 2018

Zdravím,

obrátil se na mě kolega s dotazem zda nevím o převodníku digitálních vstupů na RS485 (připojení k PLC - nejlépe MODBUS). Problém je v tom, že je potřeba připojit 32 indukčnostních snímačů a bohužel jaksi není moc místa. Tahat kabely až k PLC je nereálné, proto ten převodník poblíž snímačů a pak už jen RS485. I u těch snímačů je také velmi omezený prostor. Našel jsem např. Quido u Papoucha, ale bohužel je to právě dost velké (a má to zbytečné věci navíc).

Nemáte někdo tip na co nejmenší převodník 32 vstupů -> RS485 (nebo 16 vstupů, daly ba se dva)?

Díky

Martin L.