[OT] utok na pocitac

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Říjen 19 18:42:10 CEST 2018

Nejjednodussi vysvetleni
a) spam - pouzivate "normalni" mail s nejakym kvalitnim spamfiltrem nebo
nejaky freemail se zabudovanym? Napr. pres gmail jen tak neco neprotece.
b) skodlive stranky jsou vsechny, nic jako 'lidsky' rozpoznatelna
neskodliva stranka neni. Proto to chce skutecne av, ktere umi na toto
zatroubit a to MS AV neni

Pokud se 'sama' hybala mys, uz v tu chvili tam bylo nainstalovane neco,
cim ziskal utocnik plny pristup na desktop, takze klidne i to VNC.
Proto mi "obnovim system" neprijde jako dobry krok, ja bych to
zformatoval a nainstaloval zcista, nikdy nevite, kam se to schova.

j.