[OT] utok na pocitac

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Říjen 19 17:12:02 CEST 2018

Staci se podivat sem:
https://www.virustotal.com/#/ip-address/92.63.197.48

je tam videt, ze rada AV chyta jak tu IP adresu, tak ty exace, ktere se
stahly.
V kazdem pripade na tom pocitaci uz bezelo "neco" pred tim, co ulozilo
nejspis do registru to spousteni PowerShellu, ktery mel za ukol stahnout
nejposlednejsi malicious exe - to jmeno vnc je mozna jen kourova clona.
Microsofti antivirus je stejne dobry, jako Malovani, ale i ten by toto
mel chytat - takze zkontrolujte jeho logy a karantenu.

Ja byt vami, tak zkontroluji, ze mam zalohy dulezitych veci a pocitac
smazu a zacnu znovu. Nikdy nevite, kde se ktera komponenta muze usadit,
a tady je videt, ze utocnik uz mel pc pod kontrolou.

Zdravim,
J.