Tester 74xx

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Říjen 19 12:18:06 CEST 2018

Obvodů potřebuji otestovat (nyní) 7 různých druhů a z toho jenom dva
druhy jsou po dvou kusech. Zbytek po jednom kusu a to se mi fakt
nechce stavět na poli, když bych musel vše 7x bourat... Plánuji časem
i jiné kontrukce kde budou další druhy. Nyní se jedná o 7400, 7404,
7408, 7445, 74157, 74173 a 74365 (něco je LS něco klasika). Okres
Louny/Most.

Děkuji
MG