Re: Virtuální sériová linka přes 5.8G wifi?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 19 11:31:58 CEST 2018

od u-blocku OVS451x?  Měl by to mít Spezial Elektronic. Ovšem levné to
není..  Jestli se vám nelíbí 2G4 kvůli rušení, tak dnes je na tom podobně i
5GHz pásmo. Linka z ničeho nic začne chybovat nebo umře - vedle v baráku
spustili spoj a smaží to co to dá...  :-(
Jestli mohu doporučit hledejte něco v pásmu DECT. Je tam dynamické hlídání
a přidělování kanálů na základě SNR. S moduly od Siemense mám výborné
zkušenosti.