jak dostat S0 z rozvadece

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Říjen 19 08:24:56 CEST 2018

Já jsem si po síti přenášel sériovku: http://rago600.sourceforge.net/
Je to celkem jedno, jakou zvolíš technologii, v každém případě
potřebuješ dát do rozvaděče nějaký procesor a na něm postavit nějakou
kominíkaci. Podle vzdálenosti třeba rádio na 443/868MHz, nebo bluetooth,
nebo WiFi, nebo tu Power Line.

To co jsem použil já je dost velké, podívej se k Američanům na jejich
X1, nebo X10, to používají tak na rozsvěcení žárovky, to ti možná bude
vyhovovat (do googlu: "x1 power line communication").