ot wago svorkovnice na 220V

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pátek Říjen 19 06:02:17 CEST 2018

Dobrý den

Když jsem měl naposled školení pro elektrikáře z vyhl. 50 tak nám
školitel vysvětloval, že dělat očka pod šrouby je úplně špatně. Šroub
pod očkem nepruží a občas se po čase uvolní. Když je drát strčený jen z
jedné strany hlavičky šroubu, hlavička po dotažení mírně pruží a
slouhodobě je to mnohem spolehlivější. Dost mne to tenkrát překvapilo
ale možná na tom něco je.

S.P.