Re: [OT:] Problémy s LAN - zaskodnik v siti?

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Čtvrtek Říjen 18 07:48:57 CEST 2018

Coze prosim?! Muzete to rozvest?

IPv6 je uplne totez co IPv4, zadna podpora od switche neni zapotrebi, je to
normalni ethernet ramec jako kazdy dalsi. L3 switche bych v domacnosti ani
necekal/nehledal. A pokud by se tam ciste nahodou vyskytoval L3 switch tak
IPv6 stejne nebude mit nastaveno => nebude se pouzivat.

Pokud modem ma IPv6 korektne nastaveno, tak neni zadny duvod cokoliv vypinat.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz