MECH: cim prilepit plech k betonu WAS: pridanie srobu do betonovej schodnice

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Říjen 18 07:20:50 CEST 2018

Podla mojich vypoctov by mal byt maximalny rozdiel v roztaznosti (-15 az 40 stupnov, 20cm) nejakych 0.0148 mm, to snad prezije :)

Bude to vonku, vonkajsie schody.

Dňa 17. októbra 2018 20:32:42 SELČ používateľ "Stanislav Lepeška" <standa.lepi na tiscali.cz> napísal: