Re: [OT:] Problémy s LAN - zaskodnik v siti?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 17 23:06:55 CEST 2018

st 17. 10. 2018 v 22:35 odesílatel Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napsal:

> A modem zaraguje tím, že se odpojí - ale nenapíše to do logu, což je
> trochu
> podezřelé.

Modem se odpojí - jako spadne ADSL( VDSL)  linka?   Jako odpojí se od linky?

> Je mi to takové podivné - možná by to oddělení routeru a modemu pomohlo,

Určitě o tom jsem přesvědčen...

> každopádně na Turris aktuálně nemám a o ničem alespoň podobně použitelném
> nevím.

Dokázal by jste si nakonfigurovat CISCO?

Dají se koupit poměrně levně:
https://aukro.cz/cisco-876-k9-adsl-router-128mb-sdram-6934152095

tenhle sice nemá VDSL modem, ale jako router, shaper, NATovač a
jánevímcoještě  by to bylo OK.

Nebo na konfiguraci příjemnější MIKROTIK....