ot wago svorkovnice na 220V

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Středa Říjen 17 22:56:17 CEST 2018

Hezký večer,

mrknul jsem na první video. To, že svorky vydrží deklarované zatížení
lze celkem očekávat. Zajímavý je spíše konec. Od 12 minuty je vidět
jedna z mého pohledu zásadní věc. Jako první se začínala tavit izolace u
levé novější wago svorky. To dle mého svědčí o tom, že u dané svorky je
větší přechodový odpor a v daném místě se to zahřívá více. Teplo se pak
mědí od svorky dobře přenáší dál. Patrně dobře by to bylo vidět
termokamerou. Když jsem před cca 20lety dělal rozvody doma, použil jsem
na vše právě věnečky a pod každým šroubkem očko. Musím zaklepat, zatím
žádný problém a doufám, že to ještě dlouho vydrží.

EH