Monitor na praci

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Říjen 17 22:53:31 CEST 2018

 17.10.2018, 22:43:42

Mam docela spatne oci a tak jsem na kvalitu monitoru dost
haklivej. A tim padem taky nucenej kupovat spise drazsi nez
levnejsi.
Mel jsem treba FS, kterej byl po obrazove strance dobrej,
ale po cca 3 letech odesly elyty ve zdroji (nejlevnejsi cina
blizko topicich soucastek)
Samsungi, ktere na tom byly dobre s zivotnosti, ale obrazove
mi nesedly.
Takze jsem skoncil u EIZO. Jednoznacne nejlepsi (a bohuzel i
nejdrazsi) co mi kdy stalo pred ocima.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz