Re: [OT:] Problémy s LAN - zaskodnik v siti?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Říjen 17 11:45:45 CEST 2018

Tak IPv6 jsem snad zaříznul už v zárodku a všude, kde to jen šlo, jsem
to povypínal, právě kvůli tomu, že mi to tu a tam na síti nedělalo
dobrotu. Každopádně od včerejšího mauálního nastavení DNS modem/router
zatím drží, tak uvidíme.

Pavel Kutina