Re: [OT:] Problémy s LAN - zaskodnik v siti?

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Říjen 17 07:54:52 CEST 2018

Mě některé weby nefungovaly, když jsem zapnul DNSSEC na svém routeru s
OpenWRT. DNS jsem měl také nastavené na místního poskytovatele.
Nastavil jsem DNS servery CZ.NIC a jede to: https://www.nic.cz/odvr/
I když je pravda, že z CZ.NIC, kde jsem se na problém taky ptal, mi
odepsali, že problém může být i v nastavení OpenWRT. Ale když to jede,
nechám to být.

Martin Hanek