OT: Česká pošta překvápko!!

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 16 22:45:01 CEST 2018

Musím se podělit o "rychlý" dnešní zážitek na ČP.
Přišel mi balík , info v SMS s tím, že kód pro vyzvednutí je 22b39z.
Je to nějaká nová služba, díky tomu kódu může balík vyzvednout prakticky
kdokoliv a není třeba se nijak prokazovat. Jen je třeba znát ten kód.
Překvapení ale bylo, že na teminálu co tiskne pořadová čísla je nová
položka s výzvou" Zadejte kód pro vyzvednutí nebo načtěte čárový kód vaší
zásilky. "
Terminál vyplivnul  lísteček a asi za minutu mě to vyvolalo k okénku!!!
Všude plno lidí ale mě to poslalo hned.  :-)
A za okýnkem už můj balík připravený a na něm byl vytištěný podobný papírek
jako z terminálu, jen delší s nějakými údaji.
Chtěli sice znovu ten kód a po podpisu odcházím z pošty!!!

Ještě chvíli jsem nechápavě čuměl co se děje....
Takže ČP palec nahoru, jestli to takhle půjde vždycky tak super!!!