MECH: pridanie srobu do betonovej schodnice

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Říjen 16 18:42:11 CEST 2018

Z boku sa nemoze, je pohladovy (ostrkovany) zo vsetkych stran (okrem spodku)

Dňa 16. októbra 2018 18:35:01 SELČ používateľ "Vladimír" <newlad na centrum.cz> napísal:

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.