MECH: pridanie srobu do betonovej schodnice

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Říjen 16 16:27:34 CEST 2018

zdravim

mam trochu mechanicky problem. Mam nove schodnice betonove s kamennym
posypom. Potrebujem ich primontovat na kovovu konstrukciu, kde budu
podoprete od krajov ale 20cm (schodnica ma 85). Konstrukcia ma dierky,
do kazdeho schodu po 2 dierky na stranach (aby sa neprekotili ked clovek
stupi na kraj). Povodne schodnice boli prevrtane a srob ich drzal, bol
zamaskovany cementom, takze ho nebolo vidiet. Kedze ale tieto maju
kamenny posyp, prevrtanie nepripada do uvahy.

Otazka, ako ich prichytit? Vyvrtat slepu dieru skoro do konca a vlepit
tam (epoxidom alebo tekutou hmozdinkou) nejaku zavitovku? Alebo prilepit
zo spodu epoxidom stvorec plechu v stede ktoreho bude privarena zavitovka?

Vdaka za rady...

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.