RE: UZ Myčka Tesla UC002BM1

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Úterý Říjen 16 08:23:20 CEST 2018

Už jsem dokumentaci dostal.

Díky moc.

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Čihák Martin
Sent: Tuesday, October 16, 2018 7:43 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: UZ Myčka Tesla UC002BM1

Ahoj všichni,

Dostala se mi do rukou na opravu uvedená UZ myčka. Je to prastará Teslácká
záležitost a nepodařilo se mi k tomu sehnat schéma. Je to ale pro kamaráda a
tak bych rád vyhověl.

Po zapnutí na cca sekundu zabzučí a pak skončí. Vypadá to jako by
zareagovala nějaká ochrana. Osciloskopem vidím jak naskočí kmity a pak se
skokově vypnou. Divné přitom je, že v jedné polovině můstku mají rozkmit
přes celé napájecí napětí a v druhém jen několik V. Tato rozdílná napětí
jdou přímo z budící desky, tam už se ale ztrácím protože nevím co má dělat.
Vyměnil jsem preventivně všechny elyty + svitkové kondenzátory a proměřil
podezřelé součástky. Závadu se mi ale zatím najít nepodařilo.

Neznáte někdo tuto myčku, případně nemáte schéma ?

Děkuji,

                Martin.