Komerce: reflow

Pondělí Říjen 15 12:10:45 CEST 2018

Měl jsem dosud dojem, že kapton je dobrá elektrická izolace(*), ale není dobrá
tepelná izolace. Že akorát vydrží teploty vyšší než běžné plasty, takže se dá použít
jako páska na přidělání tam, kde "normální izolepa" ne. A že se dokonce některé
varianty používají pro připevnění něčeho na chladič aby to zároveň byla elektrická
izolace, čili tam je potřeba, aby to teplo vedlo co nejvíc.

Jak to teda má chránit před tím horkovzduchem? Nebo to bylo myšlené ne na zakrytí
okolí, ale jako udělat ohrádku, aby horký vzduch proudil jen k té součástce?

D.O.

(*) tedy dokud se nepřehřeje aby zkarbonizoval, protože pak zas vede dost dobře...
https://hackaday.com/2018/04/04/kapton-miracle-material-with-a-tragic-history/