Warningy C

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 12 16:39:36 CEST 2018

Dobrý den všem,

na obrázku jsou dva warningy v MCUxpresso IDE:

1. Nejsem si jist co znamená a mate mě, že jednou není a podruhé je u jinak
stejných řádků:
1758 a 1796, které se liší jen ' ' vs ']'

(problém že to nechodilo vyřešen a zároveň warning zmizel, když se 1797
dostal výš)

Co to tedy přesně znamená?

2. Pokud správně chápu, tak mi namlouvá, že by bylo dobré okolo && dát
závorky, což mi přijde matoucí, protože bych se pak zbytečně pozastavoval
nad tím, proč tam jsou. Bez nich je to pro mě čitelné na první pohled.

A pokud správně chápu, tak to -Wchar atd. se dá použít k vypnutí tohoto
warningu? Kam to mám napsat?
Nepsal jsem si vlastní make a rozhodně to nemám v plánu, takže bych se rád
dozvěděl, do které kolonky v nastavení projektu to napsat:-)

Díky,
PH