Monitor na praci

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 12 09:57:56 CEST 2018

Docela by mě zajímalo, co s těmi stojany dělali. Prošlo mi rukama docela dost monitorů včetně třeba modelů 27", ale s nestabilitou jsem se nikdy nesetkal. Navíc u spousty monitorů není problém vyměnit držák za nějaký lepší. Stačí si pohlídat, že má monitor VESA úchyt.
Zdroj bych vůbec neřešil, větší monitory ho mají snad všechny v sobě a u kvalitních monitorů je to většinou ta poslední věc, co odejde. Osobně si myslím, že ten monitor vydrží tolik let, že pak přestane stačit parametrově.
Na světě jsou zhruba tři nebo čtyři výrobci LCD a HP ani Dell jimi nejsou. Každopádně jejich LCD jsou ty lepší, ale když člověk zapátrá, tak nejspíš najde alternativní značku shodných parametrů. LCD dělá třeba Samsung, tuším LG a AO Optronics nebo tak nějak. Já jsem si třeba postavil na stůl nějaký Benq a plně mi vyhovuje, nedělám grafiku, abych potřeboval IPS, takže mi v podstatě vyhoví naprosto jakýkoliv monitor. Jedinou věc, na kterou hledím, tak aby byl výškově nastavitelný.