Chranice sluchu s elektronikou

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 11 23:38:33 CEST 2018

Původní zpráva ze dne 11.10.2018 od AZE:

> Myslím, že ten, kdo byl někdy na střelnici, dobře ví, jak je obtížné
> domlouvat se za provozu s partnerem, zejména na uzavřených
> střelnicích, kde hluk z výstřelu od souseda docela bolí, i když to
> nemusí být zrovna .44".

Já jsem s tím tedy neměl nikdy problém. A to jsem měl normální
sluchátka.

Nicméně nehledej v tom vědu. Ta elektronická sluchátka mají uvnitř
reproduktory a venku mikrofony. Jakmile přijde nějaká rána nebo silný
hluk, tak to utlumí.

Jak fungují tato levná, netuším. Ta drahá ano (5-10k). Kdo je měl, si
je chválil.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz