Chranice sluchu s elektronikou

Vladimír Franěk vladimir.franek na mobilcz.cz
Čtvrtek Říjen 11 22:05:47 CEST 2018

Zdar,
"slušné" začínají opravdu na těch 5ti tisících. Co je v původním příspěvku myšleno
bezdrátovým propojením?
(chrániče sluchu, stačí pár, které by měly nějaké bezdrátové propojení, aby chránily a zároveň se dalo komunikovat)
    Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Thursday, October 11, 2018 9:45 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Chranice sluchu s elektronikou

Původní zpráva ze dne 11.10.2018 od AZE:

> https://www.inzep.cz/muslovy-chranic-deltaplus-pit-stop-26db/#
>
> Podle popisu by to mělo zesilovat běžné zvuky z okolí, ale silný hluk
> zablokovat. Nemáte někdo s tím zkušenosti, nebo existuje jiné řešení?
> Jde mi nejen o hluky při práci (broušení, rány kladivem), ale třeba na
> střelnici, kde se bez “uší” neobejdeme a komunikace při více lidech je
> obtížná. Vidím to jako akustickou obdobu samostmívací svařovací kukly.
> Bude to tak fungovat?

No taková sluchátka se hodně používají právě na střelnici. Osobně jsem je nikdy neměl, mně stačila normální sluchátka, ale někteří movitější kamarádi je měli a byli s nimi spokojení. Ale jejich sluchátka stála tak nejméně 5 tisíc. Proto mi to přišlo jako zbytečná investice.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz ====================================================================