Chranice sluchu s elektronikou

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Říjen 11 21:40:52 CEST 2018

Tohle slušně řeší elektronická střelecká sluchátka.

Aleš Procháska

 Od:   AZE <aze na seznam.cz>
 Komu:   HW <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   11.10.2018 21:26
 Předmět:   Chranice sluchu s elektronikou

Zdravím. Hledal jsem nějaké chrániče sluchu, stačí pár, které  by měly nějaké bezdrátové propojení, aby chránily a zároveň se dalo komunikovat  a našel jsem toto, což mne docela zaujalo: Mušlový chránič DeltaPlus PIT-STOP  26dB
https://www.inzep.cz/muslovy-chranic-deltaplus-pit-stop-26db/#

Podle popisu by to mělo zesilovat běžné zvuky z okolí, ale  silný hluk zablokovat.
Nemáte někdo s tím zkušenosti, nebo existuje jiné řešení? Jde  mi nejen o hluky při práci (broušení, rány kladivem),
ale třeba na střelnici, kde se bez “uší” neobejdeme a  komunikace při více lidech je obtížná. Vidím to jako akustickou obdobu  samostmívací svařovací kukly. Bude to tak fungovat?
aze