Chranice sluchu s elektronikou

AZE aze na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 11 21:26:49 CEST 2018

Zdravím. Hledal jsem nějaké chrániče sluchu, stačí pár, které by měly nějaké bezdrátové propojení, aby chránily a zároveň se dalo komunikovat a našel jsem toto, což mne docela zaujalo:
Mušlový chránič DeltaPlus PIT-STOP 26dB
https://www.inzep.cz/muslovy-chranic-deltaplus-pit-stop-26db/#

Podle popisu by to mělo zesilovat běžné zvuky z okolí, ale silný hluk zablokovat.
Nemáte někdo s tím zkušenosti, nebo existuje jiné řešení? Jde mi nejen o hluky při práci (broušení, rány kladivem),
ale třeba na střelnici, kde se bez “uší” neobejdeme a komunikace při více lidech je obtížná. Vidím to jako akustickou obdobu samostmívací svařovací kukly. Bude to tak fungovat?
aze