] Jak prenest ucet mezi domenami?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Říjen 11 09:50:46 CEST 2018

Asi nemá smysl psát o chybách, které tomu mohlo předejít (druhý DC, zálohy,...), ale opravit to jde. Je potřeba přejmenovat starý profil, vytvořit nový, aby se jmenoval jako ten původní, restart, přihlásit se pod jiným účtem, smazat nový profil, přejmenovat starý profil a v registrech to opravit. Jde k tomu na internetu najít návod, tu větev registrů si bohužel nepamatuju. Občas se to totiž stane i v rámci běžné domény.