Nejde klávesnice po aktualizaci Win10 nebo aktualizaci AVG

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Čtvrtek Říjen 11 09:29:06 CEST 2018

Zdravím, podělím se o aktuální zážitek. Třeba to někomu pomůže,

Na dvou počítačích s Win10 a AVGčkem se nám stalo, že po nějakých
aktualizacích nešla klávesnice.
Po dlouhém googlení a zkoumání jsem našel změněný klíč v registru, viz níže.
Bylo tam navíc slovo avgKbd .

Abych se do toho PC vůbec přihlásil a opravil to, musel jsem myší
zapnout klávesnici na obrazovce.
Druhá možnost nouzového ovládání je TightVNC apod.

Má někdo stejnou zkušenost? Nevíte, jestli fouká vítr od AVG nebo od
Win10update ?

Jiří Sládek

\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4d36e96b-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Jmeno klice: UpperFilters
Hodnota klice:  kbdclass avgKbd