LAN modul.

Robo robomail na atlas.cz
Středa Říjen 10 20:24:18 CEST 2018

Dovolim si ozivit toto tema.
Nasel jsem moduly od firmy Tibbo.(http://tibbo.com)
Koupil KIT a za par dnu testovani jsem napsal pro modul
program ktery prechrousta puvodni AT+i prikazy.

Maji vlastni IDE kde se pise v Basicu nebo v C. Kompilace a Upload
programu i web stranek se provadi jednim tlacitkem :) to se mi libi

Nevyhoda oproti ConnectOne veskera komunikace a nastaveni se provadi
pomoci programu.(Basic nebo C)
Modul EM1206 + RJ203  stoji 645,- bez dane

to jen kdyby to nekomu pomohlo ;) R.