Re: termohlavice Kaufland 80kč

Úterý Říjen 9 21:26:10 CEST 2018

V Nymburce je neměli :-( Ale pokud víte o jiných s jakkoliv nemožným
procesorem, nebo i bez a se solidní a pokud možno nehlučnou mechanikou,
10 bych jich koupil. Mám podlahovku, ventily mimo místnost a v
místnostech budou viset na zdi termostaty. Mám na to nakoupené ventily s
termopohonem, ale to mechanické ovládání mi přijde přesnější a hlavně to
má nulovou klidovou spotřebu.
Anděl