Zivotnost ziarivkoveho predradnika a trubice - prakticke skusenosti

Úterý Říjen 9 21:10:35 CEST 2018

Já jsem dělal na stárnutí ledek LQ100 diplomku. Stárnuly se tuším že při
80 st.C a měřila se VA charakteristika přes 6 řádů a svítivost. Na konci
stárnutí svítily o něco víc a když jsem řek že je to tím, že se dost
podstatně odbarvilo to červené barvivo, bylo to špatně. Na katedře
mikroelektroniky se věřilo tomu, že to barvivo je na vlnové délce té
ledky dokonale průhledné :-) Prý se to při té teplotě mohlo zlepšit
pokračující difuzí. No nevím.
Anděl