Arduino Nano spotreba

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Úterý Říjen 9 20:49:31 CEST 2018

Zdravím,

Trochu pochopení by do toho vnesl fakt, kdybychom mohli vidět schéma, ale s reálně použitými součástkami. Pak lze nad tím dlouze filozofovat ;-) jinak je to jen plácání do větru, co by kdyby.
Ono i s velmi kvalitními součástkami lze nadělat paseku, pokud je to špatně navrženo, špatně napsaný FW apod.

RK

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Tuesday, October 9, 2018 8:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: Arduino Nano spotreba

On Sat, 29 Sep 2018, Petr Simek wrote:

> Vyzkousel jsem knihovnu LowPower, misto Delay jsem pouzil funkci
> LowPower.powerDown(SLEEP_1S, ADC_OFF, BOD_OFF); , Spotreba klesla
> ale nijak vyrazne z 70ma na 60mA pri napajeni 5V .

Tak se jeste vratim k tematu - koupil jsem Arduino Nano v3.0 CH340
a dal do nej ten blikaci program s uspornou verzi sleep. Spotreba
je 5mA - 8mA podle toho jestli LED nesviti-sviti . Vubec nechapu
jak to ze tahle verze je tak usporna. To co jsem mel puvodne byly
nejake Xlet stare verze co kolega vyhrabal v krabici, tohle je taky
klon ale novy.