Zivotnost ziarivkoveho predradnika a trubice - prakticke skusenosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 9 19:15:36 CEST 2018

No, já je schovával jako raritu  a nic.  Ten proces obecného  stárnutí je
patrný asi na 3 kusech, kde to červené pouzdro je z jedné strany jakoby
"odbarvené" a je tam jen čirá ( zažloulá ) hmota.

út 9. 10. 2018 v 18:26 odesílatel Krucinsky, Ladislav <