Re: termohlavice Kaufland 80kč

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 9 17:02:13 CEST 2018

Ta lidlova so zakvapnutym mcu vydrzi poldruha roka (v lete nevyberam
baterky ale nechavam ho v tom rezime ze raz za tyzden - v nedelu na
poludnie - precvici ventil).

Ta novsia lidlova s STM8, ktoru mam na stranke, mi zozrala baterky behom
sezony; pripisujem to tomu osudenemu principu odcitavania polohy z backEMF
motora, lebo som si vsimol ze pomerne casto robila kalibraciu.

wek