C ukazatel na funkci

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Pondělí Říjen 8 16:03:10 CEST 2018

setkal jsem se s timhle kdyz jsem pouzil v malém picíku sw timery s
callbackem. u me vse funguje jak ma i s tim warningem. pokud se chce
tazatel waringu zbavit (z estetickych duvodu), staci pouzit dummy funkci,
jak uz tu bylo zmineno. ja ovsem u sebe v obsluze timeru kontroloval jestli
pointer neni null a pokud jo, tak funkci nevolal. kdezto tady se vola
neinicializovana fp tudiz null a kompilatoru se to pravem nelibi a hulaka
ze na to kasle.
takze navrhuju at tazatel nejprve inicializuje fp pomoci dummy funkce a pak
tam muze zkusit natlacit primo tu adresu, o ktere psal v uvodnich mailech.

ataman