Arduinove 1wire a vynechavani zarizeni

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Říjen 6 01:41:07 CEST 2018

Dobrý den,

Mám na bastldesce 1W master (ESP8266), 3x 1W slave (ATtiny85 jako virtuální
1W slave, Arduino NANO taky jako slave, a reálný DS18B20). Pullup je 2k2.

Když držím nano v resetu, tak vidím DS a Tiny. Jak ho pustím z resetu, tak
vidím jen Nano a Tiny ( v tomto pořadí, to je důležité). DS se vůbec
nedostane ke slovu. Ne-/-přítomnost ATTiny na to nemá vliv, když ho odpojím
tak tam buď vidím teploměr, nebo NANO.

Je u 1W nějaká minimální vzdálenost, nebo je tam jiný problém? Nic jsem k
tomu nenašel, jen maximální limity. Log analyzátor na to zatím píchnout
nemůžu.

Původně jsem maylel, že se tam někde potichu nastaví last_device_flag, ale
vzhledem k tomu pořadí to tam nemůže být,

Děkuji, JL.