Re: OT: vařič na loď Was: LED pasky do osvetlovacich teles

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Pátek Říjen 5 18:02:44 CEST 2018

Klasická těžko srozumitelná norma :-) Stejně jako s vysokotlakým rozvodem. Když jsou tlakové lahve propojené křížem krážem gumovými opletenými hadicemi, nikoho to nepálí. Holt to občas vybouchne, hadice s ocelovou spirálou někomu udělá jelito na zádech, vymění se a jede se dál. Jakmile se místo hadic použijí ocelové trubičky, prakticky nezničitelné, už je to pevná instalace, podléhá revizím, tlakovým zkouškám, zajímá se inspektorát bezpečnosti práce, ...
Aleš Procháska